Friday 5 August 2016

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera :) 


Mari kita berkenalan sikit-sikit dengan Seem Nooor Batek nie...Bukan apa orang selalu cakap tidak kenal maka tak cinta...Kalau tak cinta kebencian pun bakal menerpa...Okay, Seem Noor Batek telah beroperasi sudah 2 dekad. Dalam tempoh 2 dekad ini pelbagai yang telah berlaku. Suka dan duka saling berkejaran sepanjang tempoh 2 dekad yang lalu. Syarikat ini merupakan syarikat batik pada asalnya dan masih lagi menjalankan perniagaan batik. Hak milik syarikat ini merupakan hak milik bumiputera. Ayuh kita sokong sesama bumiputera. Di samping dapat bergaya dengan produk Seem Noor Batek, ayuh sama-sama kita mempromosikan budaya yang penuh kesenian ini kepada orang luar sana.

Gambar di bawah adalah gambar persekitaran luar Wisma Seem Noor...















Seem Noor Sdn Bhd juga menyediakan khidmat hotel bajet dengan harga murah dan berpatutan. Hanya di Kuala Terengganu. Hotel ini juga dibina dengan konsep seni warisan kita iaitu Batik.





Tempat meletakkan kereta juga telah tersedia buat pelanggan dan tetamu hotel Seem Noor Batek. Apa yang penting, ia percuma sahaja tanpa perlu bayar.











~Jom check-in di Hotel Seem Noor 

SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI KAMI MELALUI/ ANY INQUIRIESCONTACT US VIA: 

TEL/FAX: 09-6173190 

WHATSAPP: 019-9370190 

FACEBOOK PAGE: HOTEL SEEM NOOR

TWITTER: @SEEMNOOR

ALAMAT: LOT 3244, TINGKAT 1, KG SIMPANG EMPAT, CHENDERING, 21080 KUALA TERENGGANU, TERENGGANU.


No comments:

Post a Comment